joi, august 4

Cadou 150 vizitatori

Heii heii ... azi am pus postarea cu surpriza azi am si fkut vizitatorii ....
Sa vedem :

5 png Miles by me :





5 png Selena by meh :





5 png Demz by meh :





3 png-uri Chels by me :





3 png-uri Nicole by meh :



2 png-uri Zendaya si 2 Bella :




2 png-uri Debby :


2 fundaluri noi :


Si tutorialul pestru urmatorul blend [ by me ] :



Lucrurile necesare :
Wall

Png 1

Png 2

Png 3

Png decorativ

Text


Intram in photoscape - > editor
Intram in wallpaper
Punem png-ul 1 in casuta roz in patratele asa cum am pus-o si eu
Si scriem Taylor de culoare negru si nu uitati sa aplicati OUTLINE de culoare roz [ voi puteti folosi alta culoare ]
Apoi pui png 2 in centru imaginii cum am facut eu
Apoi poti scrie cu aceasi uloare si outline SWIFT in patratelul cu linii de diferite culori
Si apoi poti pune png 3 akolo jos in stanga
Apoi poti decora cu png-ul decorativ cum am fakut eu sau poti face propriul model [ normal daka vrei si cu alt png decorativ ]...
Aduagi si textul cu numele sau si akuma efectele :

Filter > Noise Reduction [ Clear Skin ] > High
Filter > Smart Blur [ Clear Skin ] > 3.6
Bright,Color > Deepen > High
Backlight > (+/-) 50% [ Default ]
Bright,Color > Contrast Enhancement > Middle
Si adauga Rama CALI 11 la 50%

VOILAA

Cine il face ... sa bage id caribaikki91 sa imi arate cum a fakut ..
Eu ii voi da o nota

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu